Merhaba arkadaşlar. 18 haftalığım 2 haftadır göbek deliğimin altında bebeğimin hareketlerini hissediyorum. Bugün tuhaf birşekilde tam göğsümün altında hareketlilik var. Bebek hareketleri gibi dışardan farkedilcek kadar yoğun hareketlilik bebeğin hareketleri olmadığını biliyorum. Bebeğimin hareketlerini zaten göbek deligimin altinda hissediyorum. Fakat bu hareketlilik gobek deligi ustunde. Sizce nedir daha önce başına gelen bir fikri olan varmı. Gaz desem gogsumun hemen altinda gaz olur mu ki 😑