Saziyersin devlete gidiyorum, ikiliyi de devlette yaptırdım ama şu an detayliya kadar perinatoloji görmeyecek. Doktorumun dediği şu oldu büyük ihtimalle biseyin yok ama bu da sınırda. Her şeyim o kadar sınırdaki yani toksoplazmadan sonra kadın “bu da sınırda” diye bi cümle kurdu. Sınanıyorum resmen, yine de işte dua etmekten başka çaremiz yok. Bide bugun öğrendiğim ilk gün, ilerleyen günlerde daha çok hazmederim bu durumu diye düşünüyorum. Sonuçta yapacak bisey yok, göreceğiz.