Derya_71 Linva 38+6 arada sancim oluyo 3 gun once 45 dakka surdu sancim 2 gun once de kontorlum vardi tık yok beklemedeyiz 🙈😁
Mutlulugumm123 Linva 38+5 haftalık olduk 9 gün kaldı gösteriyor program doguma 😅 ama pek bi belirtimiz yok arada belde ağrı oluyor geçiyor hemen baş aşağı duruyodu ptesi günü en son 3000 kiloydu şuan ne alemde bilmiyorum heycanla ve endiseyle bekliyoruz 🍀😇
H-M Mutlulugumm123 aa sizinle aynıyız 🌼 bende pazartesi gittim doktora 3000 kilo dedi 💙 gelmezse pazartesi tekrar gitcem
-mercimek- Linva 38+2 bu akşam adet sancısı gibi ama daha hafifi belime ve kasıklarıma vurdu onun dışında başka bi belirti yok. Beklemedeyiz 🥰
Pelinc 39+2 yim öğlen nişanım geldi evde sancı takibi yapıyorum. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻
Yusuf_yildz ZehraMelek bende 39+1 im sarı akıntım var sadece nişan aciklik ağrı sızı sancı açıklık yok
Simayimm 39+2 yım pazartesi 2cm açıklık var dedi doktor um arada ufak sancılar vuruyor sırtıma ama ne nişan ne su bişey yok