Benim 2. Gebeliğim ilk doğumumu afyon özel park hayat hastanesinde normal doğum olarak yaptım doktorumdan ve hastaneden hiç memnun kalmadım şimdi devlet hastanesinde doktorum var çok seviyorum doktorumu ama devlet hastanesi inde doğum nasıl oluyo odalar da lavabo var mı bilmiyorum bilen annelerimizden yardım rica ediyorum