Nuray11 Esra357 26+3 haftalığım aynısknı yaşıyorum iki gündürde belimden karnıma doğru sancı girer gibi oluyo ve hemen geçiyo
MerveKaya38 Esra357 aynı şekilde benimde oluyor canım gece hiç yatmadım sabhta Dr gttim kabızsan insanda oluyomus bağırsak sistigi için şişkinlik hissi çocukta rahatsız olabiliyormuş bazende bebek dönerken hareket ederken sertleşiyor sola yatınca geçiyor.
34_21_23 Esra357 bende de oluyor bazı bölgelerde sertleşme oluyor sanki karnımın orasına taş koymuşlar gibi. Ben hiç korkmadım bence gayet normal birşey çokta hoşuma gidiyor öyle olunca 😀