Sevinc21 14 haftasındaym ve bu virus dendi sizde böyle bişey oldumu olduysa sağlıklı şekilde gebelik bittimi? Fesadları var diye okudum ilk gebelyşmde yoktu böyle şeyler cok endişeliyimm((
Sevinc21 pamuktenlim yazdığım virus cıkmış 11den yuksek dedi doktor tam başka bişey demedi ilaç yazdı bide usm de bakarız bi şey varmı diye dedi
Sevinc21 Sevinc21 o pamuktenlim yine gidib verdm iki turu varmış bu virusun ben bilmiyodum sizde nasıl oldu hangisi daha tehlikeli?