Melisaaa16 yok bişe demedi canım gecen hafta sancım oldugu ıcın hastanede yattım ciger gelistirici vuruldum iki doz serum antıbıyortık verdiler iyi olunca cıktım şimdilik iyim erken dogumdan korkuyorum ya zamanında gelirler inşallah bakalım bu kontrole gittimde doktor ne diyor