Sevinc21 merhaba bendede anti toxoplazma igm 1.57 pozitif anti toxoplazma igg 0.02 negatif çıktı bunun için enfeksiyon hastalıklarına gittim şuan spiramisin tedavisi görüyorum bebeğe geçmesin korusun diye 1 hafta sonra testimi tekrar edecekler üstelik o kadarda dikkat ettim ki çiğ yumurta çiğ et kedi vs olayına kaç sene olmasın olmasın gelsin hamilelikte bulsun doktorum perinatolojiye de görünmem gerektiğini söyledi 12. Haftamda görünceceğ im