Linam6868 Bugün sabah kahvaltısından sonra midem bulandı istifar ettim burnumdan da geldi yani çok istidat ettim şimdi de midem bulanıyor sabahtan beri bu hafta da olan mide bulantısı yaşadınız mı?
Nuray11 Linam6868 aynısını yaşadım ama 24 biterken kahvaltıda çok yediğimde hala midem kötü olur biraz
Ladybird25 Linam6868 bende 25+2 yine hala sabah bulantılarım var canım normal böyle şeyler eğer açken bulanıyorsa kahvaltıdan önde bir iki tane zeytin at ağzına rahatlatıyor
Hatice68 Linam6868 bulantı ilacı kullanıyor musun prilam iyi bir ilac doktoruna sor yazsin faydasını görürsün inşallah
Linam6868 Hatice68 Yazdı da canım devlet karşılamiyormus o yüzden pahalı geldi bana bende almadım devam ederse alırım
Vaveyla23 Bende 24 haftalığım gecmisti bulanti kusma bugün kus kus öldüm bende sorduğum insanlar ara ara olur dedi. Bide üşüttün yada yediğin bisey dokunmuş olabilir mi canim
Hatice68 Linam6868 devlet ödüyor canım nasil ödemiyor ha sigorta yoksa bilemem ama ben hep ikişer kutu aldım 20 tl falan ödedim
Bebegimgeliyo Linam6868 canım ben bitince recetesiz alıyodum 60 küsürdü sağlık ocağında yazdırdım gecen gün 13 tl ye geldi
balbocegimm Hatice68 sigortası olmayanlari devlet karsilamiyor 55 lira prilam bende cok kötüyüm bi kutu aldim bitti bir daha alamadım
Linam6868 Hatice68 Sigortam var canım bugün eczacı devlet ödemiyor dedi 2 gün mü ne olmuş öyle bişey çıkmış
Bebegimgeliyo balbocegimm 68 ealıyodum canım sağlık ocağında yazdırdım 13 e aldım bence bidaha bakın ben o ilaç olmayınca cok kötüyüm
Linam6868 Bebegimgeliyo Bana doktorum yazdı devam ederse sağlık ocağın da yazdiririm aile hekimine saol canim bu arada
Betuledem Linam6868 25+1 im, ilk haftalarda çok bulantım olmamıştı ama son 3 4 gündür herşey burnuma kokmaya başladı, bulantılarım başladı. Ben de üşüttüm diye düşünüyordum. İnşallah çok sürmez bi bulantı eksikti ☺️