27+6 haftalık hamileyim ilk 4 ay bulantı ve kusma yaşadım her sabah. Şimdide sadece sabah bulantıları devam ediyor. Kusmadan kurtuldum derken şimdi de mide yanması başladı. Yemeklerden sonra aşırı doluluk hissi, boğazda takılma hissi, nefes darlığı gibi şikayetlerim var. Reflü den kaynaklı ama bende hamilelik öncesi de vardı zaten. Rennie duo içiyorum o rahatlatıyor. Yoğurt süt ürünleri tüketince takılma hissi artıyor. Su bile içsem boğazıma çıkıyor. Doktor normal dedi hamilelikte. Buna da şükür diyorum. Alıştım bu hisse 🥰 sabredelim inşallah geçer zamanla