Doktorunuza kesin gidin benim de agrım oldu hem kasık da hem belim de ilk başta normal dir rahim büyüyor bebek büyüyor diye olduğunu düşündüm. Ama 2 gün sonra kontrole gittiğimde içten kanama olduğu göründü. Düşük önleyici iğne yaptılar ve sürekli yattım. Dogum yaklasana kadar Ağrılarınızı hafife almayın derim . Gecmis olsun