Minikmucizemizz Kızlar ilk kan testim 50.47 Iki gün sonra 85.86 Bugun yani iki gun sonra 163.23 Yükseliş iyi mi az mı yarın doktor randevum var bi tane kimyasal gebelik yaşamistim bu yüzden tedirginim
EceEgemen Minikmucizemizz cnm doktora biraz erken almışsın randevu hiç bişey göremez bu değerle tekrar çağırır folic asit içmeni önerip 1 hafta fln sonra. Bence biraz daha bekle öyle git
cnn34 Minikmucizemizz canım şuan 200 olması lazım sınırdan biraz aşağıda ama kötüde değil inşaşlah iyi haberlerini alırız bende dış gebelik geçirdim ordan biliyorum yavaş ilerleyince korku sarıyo😞
Minikmucizemizz 2pati1baby kaç haftalik olabilir sata göre 4+6 ama bence kücuk geç döllenme olabilir mi
2pati1baby Minikmucizemizz o hiç belli olmaz daha ufak gibi sanki önemli olan sizinle kalması size tutunması 🙏
Minikmucizemizz EceEgemen benim bi kimyasal gebeliğim oldu kuzum belki ilac verir bisey yapar diye erken aldim folik asit kullaniyrm birde bu ay aşilama dusunuyoduk zaten gidicektim doktoru bilgilendirmis olurum dedim aceleciyiz biraz 😔