Gün içerisnde abdest alırken soğuk su ile alırım genelde ayaklarimda rahat etsin diye üşütmemek icinde surekli corap patik olur olur ayagimda ama aksamlari ayaklarim agriyor cok ayaktata durmam aslinda ama şişlik oluyor tek bende mi bu durum başka hamile annelerde dede var mı