Fundyyyy Fundyyyy ben aldıklarımı yazayım canım 😂
1 tane onlu hastane çıkışı
2 tane 5li “ ”
4 der tane 0-3,3-6,6-9,9-12 zıbınları
1 kalın battaniye 1 ince battaniye
Örgü battaniyeler
mevlüt elbisesi aldım kızçem için e bebekte indirimde şu an :)
English home nevresim takımı
e bebekten makas vs 9 lu set
şampuan dalin ve baby me aldım
sabun dalin
losyon bebek yağı baby me
bez aldım baby me yeni doğan kücük paket 50 li sanırım yüksek bütçeli almadım yorumlarını okudum herkes memnun pişik vs olursa değiştiririm diye çünkü sürekli kullanacağjm için böle denemek istedim
pişik kremi sudocream aldım
bebek arabası mama sandalyesi pusetini aldım
Oyun halısı aldım
tokalarını aldım🙈
3 alt üst takım aldım 0-3&3-6
4 tane tulum var 0-3&3-6 şeklinde
elbide aldım 6 aylık
çorapları
bir de iki poşet kadar benim küçüklüklerim var 🙈 onları yıkadım başka eşya almayı düşünmüyorum büyüdükçe alacağım
birde 20 tane falan örgü yeleği var