Kızlar normal doğum istiyorum bugun ilk defa çatı muayenesi oldum. Gerçekten korkulacak bir şey yok ama ben kendimi çok ama çok kastım cumartesi son günün dedi doktorum eğer ki olmadı sezaryan la alıcaz dedi bebeğin kafası hala dönmemiş dedi. Akşama doğru hafif kahverengi bir şey geldi tekrar çağırdı doktorum yine çatala aldı beni ve muayenede kastığım için kanama olduğunu söyledi kasmamam lazımmış bebeğim sizce 3 günde döner mi? Çok endişeliyim doğumhaneden çok korkuyordum beni orada muayene etti korkucak bir ortamı yok bunu söylemek isterim ama bebeğim döner mi o korkutuyor beni