Elifvarinli Canim ben normalde troid hastasıyım benim ki 4 ün üzerinde ilaca rağmen o yüzden bence değerin normal
Elffnur Seda344 teşekkür ederm canım rahatladm gercekten bir önceki hamilelğimdede tirioid skntısı yaşamştm o yüzden normalmi değilmi kafam karıştı cok sağol😊
Emosss35 Elffnur cok yuksek degil canim gebelik düşünen ve hamilelerde 2.50 alti olmasi gerekli sınırda cikmis dahiliye doktoruna ya da kadin dogumcuna sor aniden yukselme olur diye tedbiren 25 mg ilac baslatabilirler korkma stres yapma 🍀🙏🏻😊
Kaktus Elffnur 2.50 nin altinda 1 in üstünde olması gerekiyor demisti doktorum ilk 3 ay icin. Sonra da 1 ve 4 arasi normal dedi. O aralıkta mi diye her ay kan tahlili yapılıyor düşer veya yükselirse ilac verecekler
BebegimMom Elffnur canım korkulacak kadar değil iyi bence benim 6.80 1 buçuk yıldır var hamilelikle yükseldi baya benim ilaç kullanıyorum
Lilo Endiselenmeyin, değeriniz normal. Düzenli olarak takibini yaptırmayı ihmal etmeyin. Hafta ilerledikçe artabilir👍🏻