Pink1122 Benim akrabalarim orda oturyor adn hastaneai ali karabay ve omer faruk dogan dan memnunlar canim ben bilmiyorum ama
Pink1122 Mavita27 canim bende bilmiorum valla sen iyice gidenlere sor arastir benim bi arkadasin bebek tedavisi icin gidiyor doktor omere o memnun ilgili diyor
Sinemcaglayan Canım bende adn de şerife hanıma gidiyorum çok ilgili ve Güler yüzlü çok memnunum tavsiye ederim