İlk haftalarda bende kusamıyodm sadece öğürüyodm hiç bieşy çıkmıyodu hafta ilerledikçe kusup rahatlarsın ama doktoruna söyle prilam Dr diye bi ilaç var harika bişey normal hayatıma döndüm sayesinde 16 haftalığım hala içmediğim zaman midem bulanıyor heralde doğurana kadar kullanacam 😄