Fatma7666 Gizem957 yok sanmıyorum normal doğumu etkiliyor sanırım fazla yorulmuş olmalısınız dikkat edin 🥰
Dnz_yksr Gizem957 2 aylik gebeyken doktorum her gün yarım saat 40 dakika yürümeye başla demisti taaa o zamandan beri
Dnz_yksr Gizem957 31 haftalik oldum yürüyorum yarim saat agirlastigim için yürüyemiyorum daha fazla suan hic bir erken doğum belirtim yok
maviscik77 Aynı haftalardayız ben de çok yürüyünce aşağıya toplanıyor sertleşiyor karnımın altı , bide çok yürüyünce tuvaletimi tutamıyorum 😂