Gizem1903 Merhabalar. Bugün peçeteye akıntı ile karışık kan geldi doktora gittim. Düşük tehlikem olduğunu söyledi ve progesteron yazdı. Böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu?
Ozlem1408 Gizem1903 benimde 5.haftamda olmustu progestan ve igne kullandim cok sukur gecti korkmayin bazi hamileliklerde normal karsilaniyor bu durum
Burcusn Gizem1903 bende de olmuştu 4.haftada falan bana da progestan ve iğne verdi kullandım ve sürekli uzandım ayaklarımın altına yastık koyarak ağır kaldırmadım 1kutu progestanım bitince doktorum bir daha vermedi şuan 14olduk çok şükür bi sıkıntımız yok. Mide bulantımız dışında
Fatmaadnz Bende de oluyordu ama korkmayın sadece dinlenin ağır işler yapmayın elinizi uzatmayın yüksek yerlere 🙏🏻