İyi akşamlar kızlar 38+1 günlük hamileyim dünden beri sırtımda geçmeyen bir ağrı var ama hafif bugün hastahaneye gittim doktor bebeğin suyunun sınırda olduğunu söyledi nst çektirdi sancım çıktı ama pek hissetmiyordum doktora da öyle dedim yarın tekrar gel suyun azalırsa yatış yapacağım dedi ve akşama doğru kasıklarımda ağrı hissediyorum adet sancısı gibi sizce doğum başlangıcı mı bu?