gozde_s Sedanur74 ilk gebeliğim bende 19+4 de hissettim ilk rahmin üst kısmında sanki yer değiştiriyor gibi bi his vermişti 🥰
Zeynepturkman Sedanur74 ben çok zayıftım 18.haftada hissettim canım ama 21-22 başlaması normal diyorlar hissetmiyorsan endişe etme
Hayal117 Sedanur74 17 haftamda ilk kıpırtıyı hissettim 46 47 kilolardaydım 20 ye kadar hissediliyor sanırım
Hayal117 Milanaaaa çok net bebek olduğunu anlıyorsunuz 😃 içinizde resmen hareket eden bir varlık gazla alakası yok inanın Allah nasip etsin inşallah 🙏
Sadece_anne Milanaaaa Ben çikolata yemiştim geceydi sonra yatağıma sırt üstü uzandım hani böyle af edersiniz gaziniz olurda karnınız guruldar bir şey gezer gibi olur ya öyleydi. 😊