Niisanannesii insanoğlu var olduğunda beri yaşanan bi olay..hatta sadece insan değil hayvanlar da bile böyle
kötü olsa insanlar 2.3.4 yapmazlar yapamazlar… :)
vücüdumuz buna göre yaratılmış..
aonucu çok güzel..:) Doğum süreci bile özleniyor İnan’ın..
ben böyle söylüyodım kendime hep.🌺.