ibassoy Çok geçmiş olsun bende 28. Haftamdayım eşim pozitif olunca bende test verdim ve o gün fenalastim yuksek ateş aşırı baş agrisı vücut agririsi ve arada sıtma tuttu bugün 2. Günüm inş yarına daha iyi olurum siz kaçıncı günde toparladiniz.. tam iyi olacağım gibi diyorum sıtma tutuyor.Kan sulandırıcı kullanıyorum ve multivitamin kullanıyorum… Çok geçmiş olsun Inş bebeğe zararı olmadan atlatırız