BRUTAL-BETTY ben Samsunluyum İstanbul’da yasıyorum .son bebeğime hamileyken Samsuna gelmiştim 3 sefer Bülent sürücüye muayene oldum İstanbul’da olsaydı keske hep diyorum harika ötesi bir doktor çok ilgili .kardeşim 2 doğumunu da onda yaptı .yanlış hatırlamıyorsam suan Medicana da