Buketkucuk Bssdsz ben 34+3 haftalığım arada bulantım oluyor hafif şekilde, genelde acıktığımda oluyor kendiliğinden yemekten sonra falan da olduğu oluyor mideye baskı yapıyor sanırım bebiş
2021annesiyim Bssdsz bebişin yeri daraldı artık mideye baskı yaptığı için olabilir kontrolünüzde söyleyin doktorunuza bulantı ilacı kullanmıyo musunuz
AsyaHavva Bende 34.haftaya giriyorum mide bulantısı başladı. İlk başlarda bile olmamıştı şimdi oluyor anlamadım
Msydn6 Bssdsz Bende 36+3 üm bende de aşırı halsizlik var heryerlerim ağrıyor iyice ağırlaştım biran önce zaman geçse diyorum haftaya sezeryan günü alıcam