Motherhoodie Ya bu kız ismi bulmak ne kadar zor ilk kızımda da son ayda karar vermiştik 🤦🏻♀️ 26 haftalık olduk artık bulalım diyoruz Sena ismi nasıl sizce
WmonallissA Motherhoodie eski bir isim sanki, şu an çok güzel isimler var ama tabi hangisi içinize sinecekse o önemli olan
momof3 Motherhoodie 2. Kızımın ismi Sena çok beğenerek koydum :) Hanımefendinin bahsettiği “daha modern daha çağdaş” isimlerden çok daha anlamlı,net ve hoş bence.Modern olcaz diye anlamsız isimler mi vereceğiz çocuklarımıza acaba?
Rmys_eyllhfa_ Bence çok hoş bir isim bende kızım için düşünüyorum bu ismi ama daha tam netleştiremedik 😍 hem anlamı da çok güzel 🥰
WmonallissA Motherhoodie isim konusu aslında zevk meselesi, benim beğendiğimi siz beğenemeyebilirsiniz çünkü, bazısı modern seviyor bazısı klasik isim seviyor, benim beğendiklerim, 🍒 Doğa, Melis, Derin, Ada,İnci, İpek..🍒😇
Motherhoodie WmonallissA güzel isimler ama eşimle anlaşamıyoruz işte isim konusunda sadece Sena’yı ortak beğendik 🤦🏻♀️
WmonallissA Motherhoodie isim konusu gerçekten çok zor benimde doğumuma 20 gün kaldı ve hala isim bulamadık, inşallah içimize sinen bir şeyler buluruz🙏🏻
Selinda momof3 "hanımefendinin söylediği daha modern daha çağdaş"cümleniz benim kullandığım bir cümle. Lütfen yazdığınızı tekrar okuyun