Ynccelik cigdmpkr biz 36 haftaya girdik mide yanması yaşıyorum daha çok. mide bulantısı oluyor ama kusmadım şimdiye kadar canım midene birşey dokunmuş olmasın her sabah mi yaşıyorsun bunu
MasalAlparslanMom cigdmpkr normalmiş sordum ben doktora. 20. Haftaya kadar bikere kusmamış bi insan olarak sonrasında 28 haftama kadar safra çıkardım sabah uyanıp yataktan ayağım yere değdiği an koşuyodum lavoboya. Genelde bebek başaşağı pozisyon aldıktan sonra geçiyormuş. Bende geçti işte en geç 30a kadar
Sema99 cigdmpkr bir iki defa oldu kusmam daha olmadı ama mide yanması çok var onada şade soda içiyorum 37+4üm
Mineeee cigdmpkr 34 haftalık oldum benimde mide bulantım başladı bidr yanma var ilk 4 ay hiç bişr yiyememiştim sürekli kusmuştum . Şimdide ne yesem bulanıyo bide yanma oluyo az kaldı çok şükür geçeçek hepsi Allahım izniyle 😊
cigdmpkr Ynccelik Yok canım her sabah olmuyor arada oluyor genelde geç kahvaltı yaptığım zaman oluyor 😒
Ynccelik cigdmpkr geçer inşallah canım çabucak. Artık sabahları yumurta yemekten bıktım kızım için yiyorum kahvaltı yapıyorum.
cigdmpkr Ynccelik Aynen canm ya ben de oyleyim hayirlisiyla bi sağ saglim kucağımiza alalim da sonra isteseler de kimse yediremez ☺