Merhabalar, bugun 37+5 te catı muayenesi oldum, hem cok canım yandı hemde kendimi kastım galiba, özel hastane olmasına rağmen doktorun tepkisi ile karsılastım, sen bu muayenede canım yanıyor diyorsan normal dogum yapamazsın gibi bir seyler söyledi, sonra direk yok senin kemik yapın uygun değil yok normal olmaz gibi seyler söyledi, bugune kadar hep normal doğum diye konustuk onun için calıstım sürekli yürüyüş pilates yaptım, bir anda doktorun böyle konusması beni çok üzdü, normal dogum tarihim 20 nisandı, haftaya gel sezeryan la alalım dedi, hiç hazır değildim ve normal doguma kosullandığım için çok üzüldüm ağlamaya başladım, böyle bir durumla karşılaşan var mı, bebek iri olmamasına rağmen bende bir sıkıntı olmamasına rağmen kemik yapım uygun değil diyerek hemen sezeryana alacaklar, ısrar edip normal dogum için zorlamam mı gerekti yoksa farklı bir doktora da muayene olup soru işaretlerini gidermek mi dogru olur lütfen fikir verin 😔😢😩