Sadu44 Pazartesi doğumum var, her şeyi anlatıyorum defalarca kez onu çok sevdiğimi söylüyorum kardeşinin Dr onüç ol sevdiğini söylüyorum, sen hala benim küçük bebeğimsin ve bitanemsin diyorum sık sık söylüyorum ki aklına kazınsın gergin hissetmesin. İnşallah en az hasarla atlatırız biz de 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️