Kızlar 9 yıl kadar epilepsi hastasıydım 3 yıldır nöbet geçirmiyorum. Hamileliğimi öğrenmeden 10 gün önce şeker hastası olduğumu öğrendim şuan 30. Haftamdaym insülin kullanıyorum. Özel hastanede kendi isteğimle sezeryan doğum istiyordum ama devlet hastanesine geçiş yapmak zorunda kaldım. Yarın ilk kez devlet hastanesine gidip muayene olucam. Size sorum şu epilepsi geçmişim ve şeker hastalığım olduğu için devlet hastanesi de beni sezeryan doğum yaptırır mı ben normal doğum istemiyorum