Çok garip hissediyorum kızlar. 35. Haftamda erken doğum riskim vardı elhamdülillah 39+3 olduk bu vakte kadar bekledi oğlum. Annem ve eşim çatlamak üzereler ne zaman doğacak bu çocuk diye. Şimdiye kadar sesini duymadığım akrabalarım olduğunu öğrendim son haftaların olumsuz yanı bu galiba 😅 neyse birkaç gün önce de post açmıştım gelen nişan mı acaba nasıl anlayabilirim diye ama anlaşılmayacak bir şey değilmiş gerçekten. Ne zaman doğum yaparım acaba artık çatlamak üzereyim 🥲 doktorum nişan geldikten sonra 24 saat içinde doğum gerçekleşir genellikle demişti. 39+0 çatı muayenesinde de 2 cm açıklığım vardı. Dua edin de yarın bu postun altına doğurdum yazmak nasip olsun. Sizler nişanınız geldikten kaç gün sonra doğum yaptınız, yahut nişanı gelip de dogumu bekleyen var mı? 🤭