Nvkdkdkd 20 haftalık gebeliğim var vajinamın alt kısmına birden ani bir ağrı giriyor kramp gibi . Bu haftalarda aynı durumu yaşayan oldu mu ?
Cansuu1706 Nvkdkdkd ben ama bnde miyom var o da yapiyor olbilir yada rahim buyuyo olbilir doktoruna sor istersen
Nvkdkdkd Cansuu1706 pazartesi gittim kasıklarda da olunca önce kasılma var dedi sonra görülmedi . Şuan sadece vajinamda var cumartesi kontrolüm var magnezyum da aldım hala ara sıra oluyor merak ettim . Pinpirikleniyor insan
Cansuu1706 Nvkdkdkd ah o tedirgin olmalar bende de var ucuz olsa ultrason cihazi dusunuyorum ☺️🙈 annemi simdi daha iyi anliyorum gercekten bende sen gibiyim. En ufak biseyde bisey mi oldu die en guzeli olumlu dusunmek bol bol dua. Rabbimize emanetler 💞🥰
Cansuu1706 Nvkdkdkd bak bende cuma gunu 20. Haftama giriyorum yatarken bende deoluyo kasıklarımda hareket ederken falan biraz yavas olmak gerek sanirim bende yataktan donerken bu sabah resmen ciglik attim oyle bi aciydi ki demek ki oluyor bu canim
SalihaS Bende 17. Haftadayım buaralar cok oluyor gece uyanıyorum batma hissiyle sıvı tüketince geciyor sanırım rahim büyüdüğü icin oluyormus bu ağrı