minnakveben ben ilk sağlık ocağına gittim önce açıklığa bakıldı 85 sonra 50 gr glükoz içtim 1 saat sonra 4 tüp kan ve idrar verildi 183 çıktı sonuç ertesi gün gittim hastaneye dahiliye bölümüne doktor 100 gr istedi bu sefer ve ben 4 tüp kanı 1 er saat arayla verdim değerlerim çok normal çıktı hatta sordum neden orada o kadar yüksek çıktı diye hepsini bi anda yaptıkları için dedi