Off Test yaptım yine negatif acaba bir gün çift çizgi görmek nasip olacak mı imkansız sanki çok uzak geliyor😭
Tuuuuu Off olur inşllh nasibin ne zamansa o zaman olur 🙏 bende bekledim 1,5 yıl . Nasip oldu sonra. Üzülme 💕💕💕
asilannesii Resmen aynı düşüncedeyim. Test yapıyorum yaparkende niye yapıyorsun yine negatif diyorum😔
Tuuuuu Off hayır görmedim zaten ümidi kesmiştim baktım hamileyim . Çakışırkökü suyu içtim ve diyet yaptım o ayda hamile kaldım.
derindemir Off yumurtalarınız ne durumda bilmiyorum ama ben prowomen ile hamile kaldım.bir araştırın isterseniz.ama tabiki önce hormon değerlerinize baktırın
derindemir Off o zaman dediğim takviyeyi bir araştırın isterseniz.forumda aratın hatta arada ismi geçiyor bu takviyenin