Ya aşırı derece rahim agrım var uzanıp yerimden kalkamıyorum çığlıkla kalkmaya calısyorum yürürken direk rahmim agrıyo ve aşırı sismeyede başladı doktor normal dedi ama ne biliyim korkuyorum açıklık olmaz deme sezeryan olucam çünkü ben acilma olur diye korkuyorum ama cok şiddetli rahim agrım var