Rumeysagnc Şuana kadar sadece gece hissediyorum arada bi gündüz vuruyor ama çok nadir gece de öyle çok değil bi kaç kere nedeni ne acaba ne zman tam düzene girer sayamaya ne zaman başlamalıyım ?
Yusufmom Rumeysagnc bende 31 haftaligim benim bebegimde cok hareketli değil durgun bazen hissediyorum bazen yok nedenini bilmiyorum 😑
Buket1906 Rumeysagnc 28 haftalık hamileyim daha çok net hareketlerini hissedemedim içimde hiç böyle kıpır kıpır olmadı atarsa Bi tekme atıyor bitiyor 😪 gün içinde hissediyorum ama oynadığını hissetme çk istiyorum
Dilara8228 Rumeysagnc Bende 32 haftaligim ayni beni anlatmışsınız. O kadar az hareket ediyor ki sayamıyorum aralari üzüm kacta olduğumu unutuyorum 😑
Bus45 Büyüğü için yerleri daraldığı için haraketlerinde azalma olurmuş doktora sorduğumda öyle dedi normaldir dedi
Sonfeyz Hareketli olduğumuzda bebekler genelde uyuyorlar. Birseyler yedikten sonra sessiz bir ortamda uzaninca hareketler daha iyi hissediliyor. Plasentanin yerlesimi göbek yaglari vs de hareketleri hissetmeyi engelleyebilir.