Burcugul Cuma günü kontrolüm var hanımlar ve tam 15. Haftaya girmiş oluyoruz Allah’ın izniyle 🥰 cinsiyet için net bir şey söyler mi doktor sizce? Siz kaçıncı haftada öğrendiniz? 🤗
BRUTAL-BETTY Burcugul 11 haftalıkken erkeğe benziyor dedi 13 haftalık olunca kıza çok benziyor dedi 🙈 pazartesi günü kontrolum var 16 haftalık olacaz inşallah bu sefer net bir şey söyler
Baloncuk41 Pozisyona ve doktorun ultrason cihazına bağlı bide Allaha çünkü hersey degisebilir 🙃 ama 15. Hafta cinsiyet öğrenmek icin uygun bi hafta bence
Poyaso ikincimucizemmmm Bende su an tam 12 haftalığım yarın kontrolümüz var cinsiyetini ogrnemk için çağırmıştı doktorumuz genellikle kız kendini geç gösterir diyorlar sizin bebisiniz erkekmiydiki 12. Haftada gösterdi
bebissveannesi Burcugul oğlumda 11. Haftada erkek demişti öyle de oldu şimdi 14. Hafta da büyük ihtimale kız dedi iki hafta sonra kesinleşir dedi bakalım ☺️