Merhaba arkadaşlar, Haftasonu doğum yaptım normal doğum, ancak yazabildim. Dogum hikayemi yazmayacağım şimdilik hazir hissetmiyorum yazmaya ancak şunu tavsiye edebilirim sizlere .
Herkesin hikayesi doğumu ihtiyacı farkli olur ama benim hikayemde olmazsa olmaz Depend di . Onun dışındaki herşeyi kıyafetler ve diğer tüm olan şeyler geri geldi eve.
Size farklli konudan bahsetmek istiyorum ;benden size tavsiye en büyük tavsiye bilgili bir anne olarak doğuma gidin , zira eve döndüğünüz de yanınızda hele tecrübeli biri de yoksa sudan cıkmış gibi oluyorsunuz. Emzirmeye ilgili dogru bilgiler alın. Bebek bakımı burun temizleme vs vs yani bebek adına çok fazla araştırın sonra zorlanmayın..