Tgba96 23+2 günlük gebeyim. Sabah uyandığımdan beridir belim ağrıyor korkuyorum. Basına böyle bi durum gelen var mı yardımcı olabileceğiniz rahatlayabilecegim önerileriniz var mı yarin doktor a kontrolüm var ama şiddetli agrım var şu an dayanamıyorum 😔
SevdenurTirasci Tgba96 benimde çok agrıyordu doltorumu arasım ve yanına gittim korkulcak birşey yok dedi içini rahat tut bence 🙏
sudamlasi Tgba96 hamileyken bel bağları gevşediği için ağrı oluyomuş yani normal kendini yorma uzan çok ayakta durma😊
Aysun2834 Tgba96 cnm haftamız aynı bende 23+2 yim dünden beri benimde belim ağrıyor ve sabah ağrısına yatamadım
Fatmadeniz 17 haftalık hamileyım bende aynı bel agrısı var herhalde yaşımdan dolayı 14 yıl önce Doğum yaptım şimdi 36 yaşındayım ilk gündem berı hep agrı sancı
Tgba96 Fatmadeniz benim ilk gebeliğim ablam tecrübe de yok ağrıyınca bişey olunca hemen endişeleniyorum 😅
Tgba96 Aysun2834 Allah güç versin bizlere ve bebişlerimize ya benimde bu sabah başladı şiddetlendi ağrılarım 😑