Merve1991 Merhaba 7.haftamda kalp atışını duyduk doktor 120 atıyor normali 125 130 dedi az atıyor sağlıksız gebelik olabilir düşük olabilir dedi böyle birşey yaşayan oldu mu?
Ilkgozagrimiz Merve1991 amaan moral bozuyolar banada ilk anda hep oyle dediler piskolojim bozuldu baska doktor ve hastaneye gittim hic bir sikinti olmadini soyledi ayrica atimini nasil olcmus nstde olculuyo o
ilkim19 Merve1991 benim 6.haftada duyuldu dk da 117 dedi ama sağlıksız demedi dahada artacak dedi sadece 🤔
Ilkgozagrimiz Merve1991 atim sayisina bakmiyolar ki atim var mi canli mi diye bakiyolar bana hic demediler 120 atiyo falan diye ki her seyini detayina kadar soyluyo doktorum 21+2 deyim yani
ElifSencan123 Benim en başından beri düşük atıyor kalbi daha doğrusu ilk haftalar da doktor birşey dememişti düşük falan diye 12 haftalikken başka bir doktora gitmiştim düşük dedi şuan 28.haftamdayim ve hep 110 civarı atıyor bebeğimin kalbi ama çok şükür başka hiç bir sağlık sorunumuz yok bütün testlerimiz hep temiz çıktı Allah a şükür kalp ritmi bozukluğu var işte 113 116 117 o civar değişiyor ama bebeğimin kendisi iyi çok şükür artik dört gözle doğsun diye bekliyorum sağlıcakla ve bana ozamanlar bebek ölebilir ani kalp durması olabilir dediler çok kötü. Zamanlar geçirdim ama şimdi daha umutluyum Allah in izniyle