Goncagul27 Özlem Borazan gebe takibinde nasıl bilmiyorum ama ben adet gecikmesi için gittim tomografi istedi hipofiz beZim çalışmayabilirmiş ,çocuğum olmayabilir diye korkuttu ,o doktoru bıraktım yogaya başladım bir ay sonra adet oldum :) ,bana kesinlikle güven vermedi .