Sancar Dilara-ebe ben o haftada basladım. Bır ay boyunca kendımı yormadan azar azar yıkadım utuledım.ama dolaba dırek koymadım hurca koydum guzelce. Hepsı bıtınce dolabını sildim yerlestırdım.
Tugce11 Dilara-ebe 32 de yapmıştım ben herşeyi tam olmadığı için yavaştan başlayın bence ilerleyen zamanlarda zor oluyo tek başına yapcaksanız bel ağrısı yorgunluk falan
BirMuallime Dilara-ebe 29 haftalığız biz de önümüzdeki 1 2 hafta içinde yapmayı düşünüyorum çünkü ağırlaşmaya başladım şimdiden
Sevimli96 Dilara-ebe bu haftalarda bebeğin değil ama kendi çantanızı hazır edeblrsiniz allah korusun erken Doğum olsa bile bebek yenidoğan gözetiminde durur çantanıza ihtiyacınz olmaz ama kendiniz için her koşulda eşyalarnzn hazır olması gerekir
Miskokulum35 Dilara-ebe 30.haftadayız dün başladım yavaştan ağrılarım arttı o yüzden ileride zor olur diye başladım
3prensesannesiii Dilara-ebe Ben 27 haftalık hamileyim daha önce yıkamış ütülemiştim birkaç gün öncede hastane çantamı hazırladım niye erken olsun ki ?ilerleyen zamanlarda ağırlaşıyorsun zaten çok zor olur
cryingbaby Dilara-ebe bende 28 de basladim azar azar 30 da bitti, sonra zaten agirlaşiyosunuz olmuyo, şuan kendi esyalarimizi bile utulemek istemiyorum sikinti geliyo. 33.e baslicaz yarin😋
aannepandaa Dilara-ebe ben 24.haftad tekstil alışverişini tamamlamıştım. Yorgamdı kundaktı kıyafetti. Nevresim vs ben diktim zaten. Ve hepsini o zaman yıkdım ütüledim aylara göre hurca koydum kaldırdım. İyikide yapmışım . İnsan her geçen gün ağırlaşıyor.. şuan 37+5 olduk. Sayılı günğmüz kaldı..