BirMuallime İyi akşamlar arkadaşlar. Gebelik şekeri olanlar ara öğünlerinizde neler yiyorsunuz.bana doktorum sürekli meyve +yoğurt yazmış çiğ kuruyemiş bile yok
Sfy-8013 BirMuallime Kefir ve leblebi sabah ara öğünde yiyorum meyve süt galeta ikindi yine süt 10 tane fındık veya 2 ceviz ve 2 galeta gece şeklinde yapıyorum