senaagc Bu süreci ve ihtimalleri her gebeye söylüyorlar. Kese görünse bile kesin hamilesin demiyorlar bebeği görseler bile demiyorlar. Kalp atışını da gördükten sonra rahatlıyorsun anca. Yani alttan baktırmamak isteye bilirsin bu senin tercihin ki bu değerle alttan bakınca da gözükmeye bilir kese. Ben ilk 17 ile öğremdim 2 gün sonra kan verdim 53 tekrar kan verdin 185 çıktı. 10 gün sonraya kadın doğuma randevu alıp gittim. 4+4de kesem gözüktü. Değerim 2.500dü. Yani doktora gitmekte biraz acele etmişsin o yüzden böyle stres yaşıyorsun şuan. Yine gidip kan ver yine bakıcak kese gözükmicek ve bu çok normak çünkü 2000leri geçmeden kese gözükmüyor. Doktorlar keşke bunu bu şekilde açıkladalar da bizlerde böyle strese girmesek. 10 aydır yaklaşık forumu kullanıyorum senin gibi 200 tane konu okumuşumdur. Yani herkes aynı süreci yaşıyor endişelenme