Papatya_12 Yeniyim kızlar 6 haftalığım bulantım yok ama yediklerimden lezzet alamıyorum benim gibi olan var mı . Bulantım yok diye seviniyordum bir heves yemekler yapıyorum ama agız@ tadıyla yiyemiyorum
nurdane3504 Papatya_12 Bazen psikolojikmen de öyle olabiliyor benimde ilk iki haftalarda falan değişik şeyler olmuştu baş ağrısı sonra kendine gel dedim bı ayaklandim maşallah diyelim 25 haftalığım hicbiseyim yok şu an
Nilaylks Papatya_12 ben hiç kusmadım aman aman bulantım da olmadı ama ağzımın içi öyle acıydı ki yaptığım yemeklerden tat almıyordum bir süre Sonra o da midemi bulandırmaya başladı çünkü tat alamadığım için zorla yemeye başlamıştım 12. Haftadan Sonra azalarak geçti sizin de kısa sürede geçer inşallah 🙏🏻