gzdgzd Merhaba arkadaşlar kaç kilo bebekleriniz?Benim bugün kontrolüm vardı,biraz büyük dedi doktor 3.500 kg🤦♀️acaba erken doğar mı 🤔🤔🤔 siz kaçıncı haftada kaç kilo doğurdunuz?
koala06 gzdgzd 36+5 dim dün gittin 3500 dü doktor haftasını beklerse 4 kilo yu bulabilir dedi belkide geçer dedi bizede erken gelmezse sezeryan olcam galiba
Hande-- gzdgzd 37+3 de 3580 grdi benimkide 4 u gecerse normal zor olur diye sezeryan düşünüyorum ama suni sancıyida denemek istiyorum siz direk sezeryanmi disunuyodunuz
gzdgzd koala06 Valla bende şuan şekeri karbonhidratı kestim ki daha da büyümesin,yani doktor öyle söyledi.normal düşünüyorum doğumumu ama 4 ün üstüne çıkarsa da zor olur dedi.bakalim nasıl olacak
koala06 gzdgzd Banada dedi onu önceki haftalarda bende kestim ama daha fazla almaya başladı bebek kiloyu anlamadım😁 hayırlısı ya sağlıklı olsunlarda
Sancar En son 35+6 da gıttım doktora. 3,400 du banada her an sancın olabılır bavulunu hazır et dedı. Sureklı tetıkteyım. Sankı bugun de hıc hareket etmıo gıbı 😥