Tutkucimeen Kızlar merhaba, 18 haftalık gebeyim ve yaklaşık 4 haftadır peynir,yoğurt yemeye düşmüş durumdayım normalde de severdim ama artık kahvaltılar en sevdiğim öğün. Sizce bir sakıncası olur mu bu kadar peynir ve yoğurt tüketiminin, sizler nasıldınız?
Meless Tutkucimeen sanmıyorum kalsiyum sonuçta demir takviyeside alıyorsunuzdur bence bir problem yaratmaz
Gecicihesabim00 Tutkucimeen keşke bende yiyebilsem iğrene iğrene kaşar peynir yiyorum onuda sabah 5de çok aciktigim için sütle yutuyorum çiğnemeden 😀
Lulemom Tutkucimeen ayy bu ben 😄 normalde 1 dilim anca yerdim peyniri. Şimdi Allah affetsin 3-4 dilim yiyorum 🙈 yoğurdu her gün yemiyorum ama bilemicem bişi olmaz heralde 😄
Gmsyusra Tutkucimeen Bende dönem dönem bazı yiyeceklere özellikle düşkün oluyorum. Bir ara portakal oldu sonra elma. Şimdi de domates ve salatalık. Sürekli yiyesim geliyor 🤭
Cidemkisa Tutkucimeen ilk gebeligimde peynir yogur süt çok fazla tuketmistim zararı olmadı aksine kemikleri çok güçlü bı evladım oldu ona çok büyük faydasi oldu tabi babada
Deletedmom_5 Tutkucimeen faydası var zararı yok ama arada bir kansızlüğınıza baktırın çünkü süt ürünleri kansızlık yapar
Demet07 Tutkucimeen bende de aksine tas kum yapiyor süt ürünleri yinede yemeye calisiyorum 7 hafta ogrendim simdi 9 haftadayim 2 tas dusurdum ve kum dokdum mahvoldum😔
ayminaninannesi Tutkucimeen hamile kaldiigmdan beri her sabah peynir yerim gün içerisindede bir kase yogurt tüketirim 31+5 akşamları da yatmadan acıkırsam süt içerim hiç zararı yok aksine faydası var diyebilirim cnm