Arkadaşlar, burada bazı postlarda bebek doğar doğmaz 10′lu hastane çıkışı içinden yalnızca birkaç şeyin giydirildiği, diğerlerinin geri verildiği yazıyor. Hemşireye 10′lu seti mi vereyim yoksa 5′li seti mi? 5′li seti vereceksem de içine extra eklemem gereken bir şey var mı iç zıbın gibi?