Merhaba kızlar 13+2 günlük gebeyim bugün doktora gittim cinsiyeti sordum söylemek fikir vermek için erken dedi. İnternette çoğu kişi karbonat testi ile cinsiyeti öğrenmiş. Deneyeniniz var mı ve doğru çıkan biraz heyecanlıyım da ☺️ Sağlıcakla kucağımıza alırız bebeklerimizi inşAllah 🥰